Vragen over het bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Voeg het artikel toe aan de winkelwagen via de knop op de productpagina. Als je de bestelling plaatst met je account gaat dit nog sneller omdat je gegevens dan al bij ons bekend zijn. Heb je geen account? Geen probleem, je kan ook zonder account bestellen!
Hoe wijzig ik of annuleer ik een bestelling?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je bestelling is nog niet verstuurd, dan heb je de mogelijkheid om de bestelling nog te wijzigen of te annuleren. Heb je hier verdere vragen over, neem dan contact met ons op. Wanneer een bestelling is afgerond en al is verstuurd, zijn er voor ons geen mogelijkheden meer om de bestelling te wijzigen of te annuleren.
Kan een artikel na het plaatsten van mijn bestelling toch uitverkocht zijn?
We hebben een real-time voorraadcheck dus de kans is klein, maar helaas, wanneer een laatste artikel op vrijwel hetzelfde moment online wordt besteld, kan het voorkomen dat een artikel uiteindelijk is uitverkocht. Uiteraard is dit erg vervelend en wij zullen dan ook proberen om je alsnog zo goed mogelijk te helpen door bijvoorbeeld een alternatief aan te bieden.
Heeft KantoortjeXL een veilige betaalomgeving?
Ja, wanneer je binnenkomt op onze webshop kom je direct terecht in een beveiligde internetomgeving. Door de beveiligde omgeving is het niet mogelijk om stiekem mee te kijken. De adres- en betaalgegevens worden versleuteld via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in de browser.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Wanneer het artikel niet naar wens is, kan je het artikel uiteraard terugsturen. Het moet dan wel aan de retourvoorwaarden voldoen. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen. Je hebt na levering 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren. Bij de zending zit een retourformulier. Wij verzoeken je dit retourformulier zo volledig mogelijk in te vullen zodat er geen onduidelijkheden ontstaan. Bij het retourformulier vind je het retouradreslabel dat je kan gebruiken om het artikel terug te sturen. Plak deze sticker over het oorspronkelijke adreslabel.
Je levert het pakket in bij een postkantoor of UPS Access Point. Het pakket wordt dan voorzien van een verzendlabel. Het is van belang dat je de bon met de Track & Trace-code van de zending bewaart. Zo ontstaan hier geen onduidelijkheden over.
Met deze code is het mogelijk om het verzendtraject van het pakket te volgen via de website www.mijnpakket.nl. Zo kan je zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen.
Wanneer je je bestelling retour stuurt of hebt aangegeven deze retour te sturen, wordt het bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen, op je rekening teruggestort. Wij kunnen het bedrag alleen terugstorten indien we de retourzending hebben ontvangen, of indien je kan aantonen dat je het pakket naar ons retour hebt gestuurd.
Wanneer je bestelling beschadigd retour komt, kunnen wij helaas niet het gehele bedrag terugstorten. Voor verdere vragen kan je contact opnemen met onze klantenservice middels het contactformulier.